Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvassa el, mielőtt első tényleges vásárlását lebonyolítaná! Köszönjük.

Adatvédelmi szabályzatunkat itt találja.

A Boltközpont.hu Webáruház Bruder játékok, pedálos játékok, motorosruházat, bukósisakok, modellvasút, élményajándékok és egyéb termékek internetes forgalmazásával foglalkozik.
A Boltközpont.hu (korábban NECSAKNEZD.hu) internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül (a www.boltkozpont.hu és a www.necsaknezd.hu címen). Az internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és elfogadja jelen üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti. Az internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van a rendelés menetével.
Az internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon, szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van regisztrációra (lásd Regisztráció pont).
A rendelés elküldése után a rendszerünk egy automatikus megerősítő e-mail üzenetet küld a megadott email címre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, vagy nem érkezett meg, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Rendelését minden esetben manuális úton személyesen telefonon, vagy e-mail útján is visszaigazoljuk, a rendelés teljesítésével kapcsolatban az ebben közöltek a mérvadóak. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A felelősség korlátozása

A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a  internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.
A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

 
Regisztráció, rendelés, szállítás, fizetés 
 
Regisztrációra a főoldalon a "regisztráljon"  pontra kattintva, az ott megjelenő adatlap kitöltésével, van lehetőség. A regisztráció feltétel a felhasználási feltételek elfogadása. Regisztrációját bármikor megszüntetheti bejelentkezve a "Fiók karbantartása" menüpont alatt, vagy az info[kkukac]necsaknezd.hu címre küldött e-mailben kérve azt.
A regisztráció a vásárláshoz szükséges adatokat tartalmazza, az ott megadott adatokat a törvényi előírásoknak megfelelően kezeljük, más részére nem szolgáltatjuk ki. Fontos, hogy adatainál valós, rendszeresen olvasott e-mail címet valamint napközben elérhető telefonszámot adjon meg. Ügyfélszolgálatunk elsősorban e-mail-en keresztül értesíti az átvétellel kapcsolatban, a futár azonban telefonon fogja keresni Önt.
A regisztráció során megadott adatokat bármikor módosíthatja, illetve megrendelés esetén pontosíthatja.
 
A kiválasztott terméke(ke)t a "kosárba rakom" gomb megnyomására előszőr a kosárba kerül(nek). Ekkor még szintén lehetőség van a tételek módosítására, majd alul a "pénztár" gombra kattintva tud a rendelési folyamatban továbbhaladni. Itt a regisztrációnál megadott adatok mellett a szállítási, számlázási adatokat is megadhatja, pontosíthatja, majd szállítási és fizetési módok közül választhat. A rendelési folyamat legvégén a "megjegyzés" rovatba egyéb kiegészítő információkat küldhet számunkra a rendeléssel kapcsolatban (pl. futár telefonáljon kézbesítés elött, kapucsengőnlévő név stb.) majd a megrendelés elküldése gombbal küldheti el azt számunkra. Ez után egy automatikus üzenetet kap a megadott e-mail címre, ami csak a megrendelés beérkezését erősíti meg, Egy újabb e-mailben, vagy telefonon fogjuk még ezután megkeresni.
 
A kiszállítást megelőzően a megrendelését e-mail-ben vagy telefonon keresztül módosíthatja a jelzett átvétel előtti napon 11.00 óráig.
- A módosítási igény érintheti a rendelés átvételének idejét is, ezért ilyen esetben a módosítás elfogadását követően jelezzük Önnek a módosítást követő várható átvételt.
- Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat részére, a módosítás már nem lehetséges.
- Megrendelését érvényes belépést követően nyomon követheti a "Fiók karbantartása" menüpont alatt, ahol információt kaphat az esetlegesen egyeztetett módosításról illetve a rendelés állapotáról.
Igény esetén lehetőség van banki átutalással, előre utalás formájában teljesíteni a fizetést. Ez irányú igényét a rendelés feladásakor tudja jelezni.
Banki utalás igénylése esetén kiállításra kerül a vásárlást igazoló számla, melyet faxon vagy e-mail-ben eljuttatunk Önnek.
Megrendelését az utalt összeg számlánkon való megjelenését követően tudja átvenni személyesen, vagy kiszállítás esetén a futárszolgálattól. A rendelés legkorábbi átvételének napjáról e-mail-ben, vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.

 A kiszállítás várható idejét a rendelés feladását követően e-mailben jelezzük Önnek. A szállítás hétköznap 9-17 óráig történik.
Webáruházunk kínálatában szereplő termékek közül a Bruder játékok, CarPC tápegységek, monitorok, valamint egyes motoros ruházati termékek általában raktárról elérhetőek, így azok várható szállítási ideje 1-2 munkanap. Más termékcsoportba tartozó termékek külső beszállítótól érkeznek szállítási idejük várhatóan 5-10 munkanap. A szállítás pontos időpontjáról minden esetben telefonon, vagy e-mail-ben tájékoztatjuk.
Kérjük, hogy szállítási címnek olyan címet szíveskedjen megadni, ahol munkanapokon napközben Ön vagy megbízott átvevője elérhető.

A szállítási szolgáltatás 2 db kézbesítést tartalmaz. Az első sikertelen kézbesítést követően a futár értesítést hagy a címen illetve keresi Önt a rendelésben megadott telefonszámon majd a következő napon megkísérli ismét átadni megrendelését. Ismételt sikertelen kézbesítést követően a rendelés automatikusan törlésre kerül.
Az átvétel során lehetőség szerint ellenőrizze a küldemény hiánytalan, sérülésmentes meglétét! Szállítási probléma vagy sérülés esetén lehetősége van a kézbesítő futárral jegyzőkönyvet felvetetni, az átvétel megtagadása mellett.
Amennyiben a szállítással kapcsolatban további észrevétele vagy kifogása van, kérjük jelezze felénk levélben vagy telefonon.
 
Szállítási szolgáltatók
1. GLS-futár
Ez esetben a szállítási díj az egész Magyarország területére bruttó 3.000,- Forint.
Nagyobb csomagok esetén a szállítási díj eltérhet ettől, ez esetben telefonon, vagy email-ben erről tájékoztatjuk.
2. Foxpost automata
Lehetőség  van a megrendelt csomagot az ország területén Foxpost által üzmeltettet csomagküldő automatákban kérni.
Szállítási díj: 1400 Ft (az ár az ÁFÁ-t tartalmazza)
Foxposttal történő szállítás esetén csak banki utalással lehet fizetni, előre. Utánvétre nincs lehetőség.
3. MPL (Magyar Posta)
Postai szállítás esetén a Magyar Posta Zrt. díjszabása az irányadó.
A postai díjszabást ezen az oldalon olvashatja el:
https://www.posta.hu/belfoldi_csomagmegoldasok
Ha az MPL egyéb szolgáltatásait szeretné igénybe venni, azt kérjük, rendelésnél jelezze a "Megjegyzések" rovatban.
Magyar Postával történő szállítás esetén csak banki utalással lehet fizetni, előre. Utánvétre nincs lehetőség.
A rendelésnél megjelent szállítási összegek tájékoztató jellegűek, esetenként eltérhetnek. Ilyen esetben keresni fogjuk Önöket, és tájékoztatjuk a végleges díjról.
A szállítás során keletkezett károkért felelősséget nem vállalunk.
 

Fizetési mód

A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet a megrendelt termékeket belföldi futárszolgálat igénybe vételével küldi ki, csakis Magyarország területére. Ez azt jelenti, hogy előre nem kell semmit fizetni, és csak a futár által kiszállított, átvett csomag kézhezvételekor kell fizetni a futárszolgálat képviselőjének. Bankkártyás vásárlásra egyelőre nincs lehetőség.
Kivétel az utánvéttel történő fizetés alól az olyan eset, amikor a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem vesz át, a vásárlástól való elállás szabályai szerint nem rendezi az ügyet és a futár a BOLTKÖZPONT - NECSAKNÉZD internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot. Ekkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken, vagy átutalással történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki.

Foxpost, postai úton kiszállításnál, illetve a Kalandrover élménykártyák e-mail-ben való kinyomtatás opciójánál a vásárlásánál a végösszeget banki úton előre utalással lehet csak fizetni. Utánvétre nincs mód.
Átutalásnál való fizetésnél a rendelést visszaigazoló e-mail után kap egy újabb e-mailt, mely a számlát, illetve más utalási információkat tartalmaz.
Kérjük, hogy a vásárlás összegét csak ekkor utalja el, ha megkapta a számlát és az utalási adatokat! Így el tudjuk kerülni, hogy visszakövethetetlen legyen egy rendelés.

A vásárlástól való elállás joga

A vevő az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
Elállási szándékát üzletünkben személyesen, telefonon, vagy írásban, e-mail üzenetben, levélben is bejelentheti. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni az áru átvételétől számított 14 napon belül. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte. Elállás esetén a szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának a megtérítését. A vásárlót az elállás joga a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, gyorsan romló élelmiszerek, kozmetikumok, szoftverek esetében csak akkor illeti meg, ha azokat a vásárló nem bontotta fel, használatba nem vette. Az elállási jog nem gyakorolható szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a 14 napos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte. Rendelésre legyártott, vagy a megrendelő egyedi igényei alapján elkészített termékek esetében a vásárlót nem illeti meg az elállási jog. A vásárlót elállás esetén a termék visszajuttatásának költségén felül semmilyen más teher nem érinti. Az elállási jog nem illeti meg, amennyiben a terméket már használatba vette (Tehát ha a termék valóban láthatóan használt. Természetesen kipróbálás erejéig van lehetősége a terméket használni, beindítani, felpróbálni stb. Ez a kitétel azért van, mert az elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát szándékozik biztosítani, hanem hogy Ön meggyőződhessen arról, hogy a vásárolt termék valóban az, amit vásárolni szeretne, megfelelő méretű, minden szempontból megfelel-e annak, amit Ön kapni akart a ráfordított összegért cserébe.)
 
- elállási jog gyakorlásához nyilatkozat-minta áll rendelkezésre: https://boltkozpont.hu/stories/elallasi_nyilatkozat.pdf
- a fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele
közötti időszakban is gyakorolhatja;
- írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14
napon belül;
- a fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14
napon belül vissza kell juttatnia a terméket;
- elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó
által kifizetett teljes összeget;
- ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a
vállalkozás nem köteles megtéríteni.
 
Át nem vett csomagok:
 
A futárszolgálattal kiszállított csomag át nem vétele nem számít az elálláshoz való jog gyakorlásának, ezért az ilyen csomagok oda- és visszaszállítási költsége is a megrendelőt terheli.

Garancia, szavatosság

A Boltközpont.hu - NECSAKNÉZD internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. 151/2003 kormányrendelet alapján az oldalunkon található tartós fogyasztási cikkek esetében cégünk 1 év jótállást köteles vállalni. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban foglaltak az irányadóak.
A 151/2003 Korm. rendelet alapján bejelentett jótállási igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.

3. Jótállás

3.1. Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/jogszabály alapján a forgalmazó jótállásra köteles.

3.2. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Önt a termékhez tartozó jótállási jegyen meghatározott jogok illetik meg – kérjük tájékozódjon arról, hogy a megvásárolt termékhez a forgalmazó/gyártó vállalt-e a jogszabály alapján kötelező jótálláson túl egyéb jótállást (szerződés). Összefoglaló a jogokról és határidőkről:

a) Ha a termék vételára a bruttó 10.000- 100.000 Ft közé esik akkor 1 év jótállás jár mellé, ha bruttó  100.000 Ft – 250.000 Ft közé esik akkor 2 év jótállás, ha 250.000 Ft feletti a vételár, akkor 3 év jótállást köteles a forgalmazó biztosítani. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül vele közölni. Ön az 1.2. pontban foglalt jótállási igényét a termék átadásának napjától (üzembe helyezésre kötelezett termékek eseten a forgalmazó vagy annak megbízottja általi üzembe helyezés napjától) számított 1 éven belül érvényesítheti. Ha a forgalmazó a jótállási kötelezettségének az Ön felhívására, megfelelő határidőben nem tesz eleget, akkor a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított 3 hónapos jogvesztő határidőn belül a jótállási igény akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha az 1 éves jótállási idő már eltelt.

b) Ha a termék vételára nem érte el a bruttó 10.000 Ft-ot, akkor arra a forgalmazó jótállást vállalhat (szerződés, forgalmazói jótállás). Ezt a forgalmazó által a készülék dobozában elhelyezett, a vásárláskor kitöltött jótállási jegy jelzi. Amennyiben a Telenor jótállást vállal, úgy az Önt megillető jogok és határidők az előző pont szerint alakulnak.

c) Bizonyos készüléktípusokra a készülék gyártója, illetve szerződéses partnere jótállást vállalhat (szerződés, gyártói jótállás). Ezt a forgalmazó által a készülék dobozában elhelyezett, a vásárláskor kitöltött jótállási jegy, valamint a gyártó által a készülék dobozában elhelyezett nyilatkozat jelzi. A gyártói jótállás feltételeiről kérjük, tájékozódjon a készülék csomagolásában elhelyezett gyártói nyilatkozatból, illetve az általa közzétett más tájékoztató anyagokból!

3.3. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A forgalmazó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Ön a Kalo-Komplex Kft. (6326 Harta, Kossuth L. u. 11.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Beck Mérnöki Menedzsment Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Megjelenési és egyéb információk

- Webáruházunk oldalain megjelenő termékleírások és szöveges információk magyar nyelvűek. Az árak bruttó árak, Magyar Forintban értendőek.
- Tekintve, hogy webáruházunkban megjelenő termékek nagy része külső raktárból illetve beszállítótól érkezik, az oldalon feladott rendelések nem minősülnek szerződésnek.
- Oldalunkon feladott rendeléseket rendszerünk tárolja, azonban iktatásra nem kerülnek. A feladott rendelések az átvételt megelőzően módosíthatóak, vagy kérhető rendszerünkből történő törlésük. 
- Írásbeli szerződésnek a vásárlásról kiállított számla minősül, melyek minden esetben iktatásra és a könyvelési szabályok szerinti tárolásra kerülnek.
- Aktív, folyamatban lévő rendelések lekérdezése a felhasználó számára érvényes belépést követően lehetséges. A teljesítést követően lezárt rendeléseket csak a rendelő írásos igénye, valamint személyazonosságának hitelt érdemlő bizonyítása esetén áll módunkban biztosítani.
- A mindenkori fizetendő ár a megrendelés leadásának idejében érvényben lévő ár. A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk!

- Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

Az elektronikus szerződéskötés lépései

1.    Regisztráció webáruházunkba.
A Felhasználó köteles a regisztráció során a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.    Webáruházunkban a termék megrendelése (fizetési és szállítási lehetőségek kiválasztása).

3.    A Kalo-Komplex Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Kalo-Komplex Kft., illetőleg a Felhasználó számára hozzáférhetővé válik.

4.    A megrendelést követően a visszaigazolásban közölt időpontban a  futárszolgálat kiszállítja a megrendelt termékeket. 

5.    A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.

6.    A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Kalo-Komplex Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei

1.    Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

2.    Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze az info[kukac]necsaknezd.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.

 

A Boltközpont.hu - Ne csak nézd Webáruház üzemeltetője:
KALO-KOMPLEX KFT.
6326 Harta
Kossuth L. u. 11.
Adószám: 13187130-2-03
Cégjegyzék szám: Bács Kiskun Vármegyei Cégbíróság - 03-09-111245
Telephely: 6300 Kalocsa, Obermayer tér 7.
 
Bankszámlaszám:  Erste Bank 11996279-06475891-10000001
 
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 10-12, 13-17 óráig

Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által
kiadott nyilvántartásba vételi szám:: C/003 431

E-mail: info[kukac]necsaknezd.hu

ügyvezető: Lehr Attila

Panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Magyarországi békéltető testület (kérjük a lakóhelyéhez legközelebbi címet keresse)

Fogyasztóvédelmi Hatóság

Európai Online Békéltető Testület elérése (ez jogviták kezelésére használható)

 
Az Európai Fogyasztói Központhoz az alábbi elérhetőségeken lehet fordulni:
  • postai úton (Innovációs és Technológiai Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ; 1440 Budapest Pf. 1.),
  • e-mailen (info@magyarefk.hu), valamint
  • telefonon a 06-1-896-77-47-es számon.

A webáruház tárhelyszolgáltatója: Inter.hu Kft.  2030 Érd, Diósdi út 18.

Szerverterem címe: Budapest, Victor Hugo u. 18, 1132